the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 13 December 2011

window shopping - family & grandma

Glitter Words


sekarang jam menunjukkan pukul :
wahhh dah pagi rupanya
http://www.emocutez.com
hehehe..
kenapa saya x tidur lagi?

chopp chopp!!
 jawapan saya x sama macam jawapan korang ok
saya x boleh tidur bukan sebab saya x  mengantuk
actually mata nie
 terasa mengantuk gak sekarang nie 
tapi 
saya sendiri yang degil x nak tidur lagi
lagipun waktu - waktu mcm nie 
kebiasaannya 
my grandma akan calling me to helping her
maklum lah my grandma sakit..lumpuh..so pergerakan dia 
sangat - sangat terbatas


ok nak isi masa yang terluang nie..saya nak share 
on what happen during 2 day ago
*hehehe..baru saat nie terfikir nak cerita 
dalam belog tercinta

last 2 day ago saya with family bawak grandma jalan - jalan window shopping
*fyi grandma x boleh jalan so dia duduk
 atas wheelchair aje

kesiankan grandma yang asyik duduk di rumah
 so thats why my daddy say : 
"jom..kita bawak tok jalan - jalan''.

window shopping dekat mana?
dekat
 kulim mall landmark central
 *betul ke saya eja nama mall tu?? =.='' hek hek

ok ok..dah mcm essay jerw
(kalau masuk pertandingan essay compom x menang )
tapi ini kan 1 malaysia
hahahaha

dah dah x nak merepek lebih jauh
 jom kita tengok gambar - gambar saya sempat snap 

sista n grandma 
singgah kedai makan dulu

sementara tunggu order kita - peace

selesai sudah mkn..me??
yang baju tudung orange tu...hehe
blh masuk iklan gigi nie.. 
opss hahaha

going back!! 


tolong grandma masuk kereta

she's driver!!

grandma sitting at the back

last pic for enclose
hahaha


ok ok thats all..
thanks for 
http://www.emocutez.com

jumpa lagi online diary bucuk bucuk 
its time to 
http://www.emocutez.com

bye bye


with love : hati iza








copyright by the owner of this blog : hati iza

1 comment: