the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 13 December 2011

the best of Ramlah Ram

 Glitter Words



saya nak share sebuah lagu yang saya ambil dari youtube
nak dengar x? 
kalau nak dengar korang click jerw button play 
dekat video bawah nie

hah!! 
tapi sebelum korang nak tekan button play tuh!

untuk tidak membuatkan korang pening kepala
korang stop kan dulu lagu tema belog saya ni
korang tekan jerw button stop
dekat music box saya di bawah sekali
dekat footer 


terpukau dengan suara ramlah ram
*tiap kali dengar lagu kak ram sure saya akan ulang berkali - kali 
saya bukan peminat kak ram..tapi saya kagum dengan 
lantunan suaranya yang memukau
setanding dengan suara - suara artis muda sekarang

x percaya?? korang layan dulu lagu nie

jom kita layannnn..




love to listening : hati iza

copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment