the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 3 December 2011

sedarlah wahai wanita

asalamualaikum buddies --->

tadi saya tengok cerita bollywood 
dekat channel astro B4U
tetiba saya terfikir..
heroin dalam cerita bollywood 
kebanyakannya 
suka sangat pakai baju nampak 
lurah breast diaorg
itu x kesah lah
sebab bukan itu yang saya nak isukan

apa yang bermain di fikiran saya sebentar tadi adalah

macam mana jika buah dada yang cantik..yang diciptakan untuk menyusukan baby
yang menjadi mahkota dan aset penting dalam kehidupan 
seorang yang bergelar wanita
seperti di bawah nie


tiba - tiba
berubah jadi seperti ini





takut kan?
saya pun takut
jadi sama - sama la kita mencegah
daripada terkena

*entry sebelum nie saya ada cerita cara nak buat breast - exam
boleh rujuk jika nak lakukan sendiri di rumah

p/s : kalau nak lebih pasti g buat medical check up


with concern : hati iza






copyright by the owner of this blog : hati iza

2 comments: