the fantasy of dreamland..journey..real life..

Monday 12 December 2011

result final exam


Glitter Words
'
Result exam untuk pelajar politeknik dah keluar..!!


Berdebar - debar..gemuruh..risau.. dan bermacam - macam perasan yang hadir bila menanti keputusan peperiksaan kan?
mcm tu la situasi saya tiap kali nak tengok result sendiri..
hehehe..
alahh korang pun sama kn..semua orang akan rasa perasaan yang sama tiap kali menanti result exam

alhamdulillah pointer saya semester nie menaik lagi
berapa?..owhh itu rahsia besar saya..
x boleh share..sorry 
hehehehe

pointer korang dapat berapa?
wahh kepada yang dapat keputusan bagus
saya ucap tahniah!!!
http://www.emocutez.com
*3.00 ke atas kira ok lerw

tapi

kepada result semester nie menurun jangan sedih
*walaupun masih 3.00 tp menurun
kuatkan semangat dan tanam azam untuk berusaha lebih gigih lepas nie
http://www.emocutez.com


semester depan adalah semester last saya
semester depan la paling mencabar gilerw - gilerw

kenapa?


sem depan saya perlu laksanakan final projek bersama lagi 3 orang group member saya
projek apa?? insyallah group kami akan bentangkan 2 atau 3 proposal kepada penyelia  untuk dinilai 
dan penilaian ini menentukan projek mana paling sesuai untuk dijalankan

okey la setakat nie saja dulu
nanti kita story and sharing lagi 

btw thanks to my family & my beloved a.k
sebab sepanjang minggu exam diaorang banyak memberi 
sokong yang x putus - putus


very grateful : hati iza





copyright by the owner of this blog : hati iza

4 comments:

  1. adhwa : tq dear
    sang pemikir : tahniah utk awak!!
    si guddish pinky : blog nie x seberapa.. cuba u Blogwalking..lagi ramai blogger yang punya belog yang lagi comel..
    *sedikit sebanyak membantu saya menghias belog saya nie

    ReplyDelete