the fantasy of dreamland..journey..real life..

Thursday 1 December 2011

antara blog dan facebook

asalamualaikum buddies -->

seperti yang kita tahu.. ramai dikalangan kita masing - masing ada 
akaun facebook kan kan kan..ok..ok.. x kesah lerw
sebab dekat sini
saya nak cerita pasal perihal saya
semenjak 2 menjak saya mula berkecimpung dalam 
dunia blogger 
hehehe..eeewahhh bukan main jerw saya nie
saya mula jarang menumpukan perhatian saya
 pada akaun facebook saya..
kenapa??..hah..
sebab
 i think i fall in love with this social network..


kenapa?? ce tanya saya kenapa??
sebabnya

saya boleh hias blog saya chantek chantek.. boleh letak doodle comel comel..
boleh singgah singgah ke blog orang lain..tengok tengok diaorg hias blog diaorang
blog yang saya suka singgah blog KIC (kecik itu comel).. CT N HONEY..  dll

compare to FACEBOOK
saya da mula borink la..sebab background wallpaper always blue n white.. 
font yang sama..x boleh letak music dll
walau apapun.. facebook tetap ada gunanya
after i wrote my new entry..i will share the link through FB
facebook also help me looking n search for kawan - kawan lama saya
cuma now masa lapang saya dah jarang melayan facebook sangat sangat mcm dulu 

now i will continue blogging n blogging as much as i can

ok ok 
see yeah...owhh cerita pasal honeymoon saya dengan all my beloved 
saya x story lg kn..
nanti saya dedahkan ok..
now dah maghrib
before tuan dan puan besar membebel
i have to prepare for solat dulu
got to go

bye bye 
with love : hati iza

p/s : fyi i really do love my puan besar dan tuan besar





copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment