the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 6 December 2011

favorite

asalamualaikum buddies --->

dear diaries
to night i wanna to share something about 
my favorite
guess what?
my beloved honey a.k (ahmad khozaee) pun 
banyak x tahu tentang fav saya nie

my dear a.k
jom tengok apa favorite saya

this is important! my experia X8

my choice casio watch 
(huhuhu...sedih my casio watch rosak)










sunflower is more meaningful to me than rose 

feel better went i eat this





i love vanilla strawberry
yunk yunk.. 
i really love nasi ayam made by your mum

masak lemak cili padi
arghh..tgk pn dah telan air liur...

this made by myself..yummy yummy

selain blog..nie laman web yang boleh buat saya leka

saya sangat2 menantikan keindahan tuhan nie 
bila remote TV d'tangan saya..channel ini pilihan saya

&



ok thats all..
bye bye

with love : hati iza











copyright by the owner of this blog : hati iza

3 comments:

  1. saya suka coklat juga..
    coklat itu ibarat rokok bagi saya~

    =}

    ReplyDelete
  2. ada silap sikit description kat gambar nasi ayam tu... "Made by MY mom" hehehe
    Zakwan pun suka nasi ayam dan macaronni jugak :D
    Blog Mohd Zakwan :)

    ReplyDelete
  3. fatin : coklat make us feel better.. ask your BF to buy chocolate bila nak pujuk nanti yerw... hehehe

    zakwan : kalau mak masak saya lebih suka masak lemak cili padi.. my future mother in law nasi ayam sangat sangat la sedap... hehehe... ada rezeki i belaja u nasi ayam mother in law hahaha

    ReplyDelete