the fantasy of dreamland..journey..real life..

Friday 23 December 2011

setelah lama menghilang part 3

Glitter Words


chakk hai 
thanks kepada blogger walking
yang sudi singgah ke 
belog saya 

wahhh entry pasal "setelah lama menghilang'' 
dah masuk part 3 lerw
hehehe

ok lerw 
x nak cerita banyak 
jom kita tengok activity saya bersama a.k
yang seterusnya

check this out babe

activity 3 :
tengok rumah a.k
location : persiaran amanjaya, s.p, kedah

plan rumah a.k


rumah a.k *bila la saya nak ada rumah sendiri plak
huhuhu jeles tengok a.k dah dpt beli rmh sendiri

lepas tengok rumah a.k kami lunch together
then after lunch kitaorg gerak ke
.
.
.
activity 4 :
DATING
location : pantai merdeka & tanjung dawai


sayang cari apa tuh??


bot nak ke tg dawai...yay yea dapat naik!!

snap dulu

peace *teruja dapat naik bot...lama x naik bot
last waktu saya kecil dulu..




sampai jerw tg dawai..
apa yang penting cari ikan pekasam!

look pilih punya pilih akhirnya 
dapat beli ikan pekasam

dah nak balik

sementara tgu bot naik balik pantai merdeka.. 
snap dulu..
smile!

ok thats all.. 
maka berakhir la tanda tanya korang 
kemana saya menghilang hingga
belog tercayunk nie pun terabai kan kan

ok jumpa lagi

rindu a.k tiap masa : hati iza



copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment