the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 7 December 2011

aktiviti YUNA

asalamualaikum buddies --->

entry kali nie saya nak share 
pasal penyanyi YUNA
saya bukan la peminat no 1 yuna
tapi saya yakin korang yang baca entry ini 
sememangnya meminati penyanyi wanita indie yang chantek 
lagi punya banyak pengikut

kalau tengok ke sana ke sini
ramai anak muda (mungkin termasuk saya sekali) 
yang menjadikan yuna sebagai icon fesyen pakaian kan kan kan

setuju tak kalau saya cakap tone lirik lagu2 sekarang nie kebanyakkanya
 seakan - akan gaya yuna?
*saya x pandai lerw nak cakap bab2 lagu nie.. hek hek

ok ok back to the topic
baru - baru nie yuna dah graduated pelajarannya 
dalam ijazah undang - undang 
di
UiTM
Tahniah YUNA!!


seronoknya dah graduated
*insyallah saya akan menyusul lepas nie..hehehe

korang nak tahu lagi apa aktiviti yuna sekarang nie?
click sini ---> 

ok ok jom tengok cik Yuna kita




*tetiba saya terfikir..siapa lelaki yang berjaya menakluk 
hati icon fesyen remaja kita nie yerw?

love to share : hati iza






copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment