the fantasy of dreamland..journey..real life..

Friday 30 December 2011

Merry Xmas

Glitter Words


Waaahhhhhhh
 lamanya x tengok belog tercayunk nie 
huhuhu
 *actually saya agak sibuk kebelakangan nie
biasalah awal - awal semester mesti banyak hal perlu uruskan
baru hari nie saya ada peluang nak update belog
rindu gilerw dekat belog tersayang

cik abang cayunk a.k pun dah tanya :
 "sayang x update belog kerw?"

sementera 
ada masa lapang nie
mood pun tengah ok ok nie kan
*gunakan masa yang berharga nie utk blogging

untuk entry kali nie saya rasa
 masih x terlambat saya nak ucap kan 



HO HO HO....Merry Xmas!!
to all my non muslim friend
and
Happy Holidays






ok thats all.. jumpa lagi


*jangan salah paham..saya x sambut..
tapi x salahkan kita ucap kepada kenalan kita


happy holidays : hati iza



copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment