the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 14 December 2011

story around the beach!

Glitter Words



korang dah mandi lom? 
makan?..solat? 
dah..alhamdulillah
saya? owhh saya x buat apa lagi
hehehe
sampai - sampai jerw terus ngadap lappy 
*semua nie semata - mata untuk my bucuk bucuk 
diaries online nie

kali nie saya nak share aktiviti saya hari nie 
bersama 2 adik  saya afifah & afrina 
mulanya
 kitaorang cadang nak pergi tasik 

tapi 
tiba - tiba tertukar haluan
kami 3 beradik pergi riadah dekat tepi pantai
*actually saya teringin nak menikmati tiupan angin pantai di kala 
senja berlabuh

ok ok sekarang
 jom kita tengok gambar - gambar yang saya 
sempat snap tadi



sementara tunggu 2 adik saya siap - snap dulu haha


lets go!! 

20 minit perjalanan dah sampai - view at the beach

me with afrina

yang besar afifah & yang kecik afrina

yummy yummy - amboi sempat lg adik nie

look ramai orang today..*ingat ke hari kerja x ramai
huhuhu

main air

peace

peace too..hahaha lol

happy nya dia

snap dulu

opss thats me.. x tahan tgk adik main air..
saya pn join.. 
hehe

i snap u..u snap me back!

lot of fund 


tengok!! ada layang - layang 

jom balik!

basuh  kaki dulu 

sebelum balik snap dulu!

baru nak masuk kereta tetiba ternampak 
pasangan nie beraksi x senonoh di tempat awam
fikir - fikir la pandangan orang lain

ok la ini jerw kot untuk hari nie

bye bye

with love : hati iza






copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment