the fantasy of dreamland..journey..real life..

Thursday 22 December 2011

setelah lama menghilang part 2

Glitter Words


entry kali nie nak sambung cerita 
pasal kenapa saya lama menghilang hingga 
menyebabkan belog kesayangan tidak terusik

sebelum tu TERIMA KASIH
kepada korang yanghttp://www.emocutez.comke
belog saya yang tidak seberapa nie
terharu sangat
http://www.emocutez.com


ok back to the topic
jom tengok gambar yang saya sempat ambil 
bagi memudahkan korang tahu kemana
saya telah menghilang

activity 1:
shopping bersama beloved a.k
location : tesco jerw


dalam hati a.k berkata : "aishh cyg nie.. org sibuk sibuk nak 
beli barang..dia sibuk tangkap gambaq jerw"



activity 2 : 
oh ya.. sesudah shopping kami 
lunch together.. kemudian g ambik adik dekat sekolah
lepas tu..patah balik rumah saya
dalam pukul 5.00 p.m 
saya & a.k siap - siap mandi lalu terus gerak 
ke 
kenduri mak saudara a.k
dekat pedu
tapi sebelum tu kami
singgah sungai petani ambik makciknya

*hello jangan salah paham.. x mandi sekali ok..huhu
*saya ingat pedu tu dekat jerw.. rupanya jauh jugak

sesampai jerw saya di sana..duduk - duduk 
sembang dengan mak saudara a.k
sambil tu dijamu dengan
 pencuci mulut agar - agar, cucur, lepat liat dan tapai
 mak saudara a.k hulurkan saya tapai.. guess what happen after that?
disebabkan rasa hormat..saya pun makan lerw dah orang hulur
makan makan jerw tapai tu..pergghhhh berpinar kepala
pening..rasa panas..dan masam
*actually mak saya x pernah ajar saya makan tapai..
selama nie minta dekat mak nak makan tapai pun mak x kasi
itu 1st time saya makan tapai..itu pun x hbs..a.k tolong habiskan

ok ok selesai jerw majlis kenduri tu
around pukul 12.00 tengah malam baru 
saya gerak pulang

anyways seronok dapat kenal saudara mara a.k

cerita nie x habis lagi..ada lagi sambungan nya
nanti saya update lagi ok

got to go

missing my beloved a.k : hati iza









copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment