the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 13 December 2011

owhh ''ayam''

Glitter Words




siapa dekat dalam laman blogger nie yang 
ada hobi menternak ayam?
atau 
mungkin ada membela ayam

ayam apa?


* x kesah lerw ayam apa pun janji ayam!!
kecuali ayam dkt jalan chow kit tuh 
http://www.emocutez.com
hehehe


ada x??
* eh kenapa tetiba je saya tny pasal ayam nie?
hah nak tahu kenapa?

sejak dari semalam disaat 
saya sedang bermain teka teki bersama rakan saya
tetiba terfikir di benak fikiran saya akan 
jawapan teka teki yang saya berikan 
kepada rakan saya

korang nak tahu apa teka tekinya?
ok teka tekinya berbunyi begini

"kenapa ayam bila minum air mesti dongkan kepala ke atas? 
waktu makan tak plak ayam tu dongak kn kepalanya ke atas"

ini teka teki yang saya kasi dekat kawan saya
tapi kawan saya x dapat jawab

lalu saya pun kasi taw lerw jawapan nya : 
" sebab ayam tu tgh fikir dia minum air tp kencing x da plak''
itu jawapan bangang saya


ok sekarang nie apa yang dah bermain di fikiran saya adalah

''mcm mana ayam kencing @ buang air kecil??"
http://www.emocutez.com

(ayam x fikir pn mcm mana dia kencing..tp saya plak yang terfikir..hek hek =.='')
aduss pening kepala.. search internet x jumpa pun fakta 
tentang bagaimana ayam buang air kecil

anyone know?

searching for answer : hati iza







copyright by the owner of this blog : hati iza

1 comment:

  1. haha.mungkin dia buang air besar sekali ngan buang air kecil kot. >_<

    ReplyDelete