the fantasy of dreamland..journey..real life..

Thursday, 25 October 2012

E-day update

Terasa mcm dah lama aku memyepi..blogger lain sehari berpuluh enrty diaorang buat.. Aku ni sehari satu entry pon belum tentu..

Tapi ye la.. Aku bukan nak kejar trafik sangat pn.. Aku berblogging ni untuk mengisi masa aku.. Boleh cakap mcm hobi waktu lapang aje..

So kalau sebulan sekali nak tulis entry pn rasa x pe kot.. Hahaha

Ok x payah nak merepek panjang panjang.. Hari ni 25hb october 2012..seperti semua telah sedia maklum.. Esok umat islam aku menyambut sambutan hari ray haji..

Jadi disini aku nak ucapkan selamat hari raya haji kepada semua umat islam di seluruh dunia

Raya haji tahun nie.. Agak berbeza dengan raya sebelum ni.. Sbb tahun ni keluarga aku x buat apa2 persiapan pun untuk raya haji ni..

Sebabnya.. Pada 28hb october 2012, aku akan melangsungkan majlis pertunangan aku.. Itu sebab x sambut.. Ye la 3 hari aje lagi nak kenduri..rumah plak dah penuh dengan barang kenduri..

Oleh kerana esok nak raya.. Jadi disebablan nak elak berlaku sebarang kekalutan..

Barang memasak..pelamin..hantaran.. Periuk kuali kerusi meja..semua telah menyemak di dalam rumah aku ni...

Persediaan sehingga semalam... Ermm sebanyak 2 buah khemah telah dipasang..

Pelamin pn dah siap pasang..

Awal giler pasang pelamin.. Semua gara2 orang nak balik raya..

Hantaran belah perempuan sebanyak 9 dulang kot.. Kebanyakkan nya hantaran tu di sponsor oleh jiran n mak saudara aku...

Setakat ni.. Baru 3 hantaran dah nampak rupa.. Lagi 6 on the way..

Well majlis pertunangan aku ni x la meletop sangat.. Biasa biasa aje..

Ok lah apa pun nantikan entry aku lepas ni...
Okey..bye bye


copyright by the owner of this blog : hati iza

1 comment:

  1. bestnyer siap berkhemah2 ehm Ms cuma wat simple jer yunk=)

    ReplyDelete