the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 16 October 2012

Status update 2

Ayooo x pasal pasal aku kena ikut tunang aku ke kl atas urusan kerja beliau

Well aku sekarang dekat melaka.. Di sekitar masjid tanah..Di rumah kenalan ku..Datang melaka sbb aku konvo 16.10 ni..

Memandangkan hari ni tunang aku kerja.. Jadi untuk memudahkan pergerakan aku.. Dia suruh aku guna kereta dia..

Baru aku siap2 pagi tadi nak keluar g beli sarapan.. Dia call suruh pick up dia.. Sbb dia nak kena ke kl.. Apa lagi kelam kabut aku dibuatnya..

Aku fikir lepas aku hantar kereta dia akan hantar aku balik rumah kenalan aku la.. Rupanya dia angkut aku sekali ke kl.. Nasib baik aku bersiap elok2.. Kalau x malu gak la... Hahaha

Sekarang aku dalam perjalanan nak ke kl.. Bersama tunang aku dan rakannya.. Mata ngantok oiiii x cukup tidur..


copyright by the owner of this blog : hati iza

1 comment: