the fantasy of dreamland..journey..real life..

Friday 12 October 2012

TAHNIAH - ATM

Siapa dekat sini yang menonton perlawanan bola semalam??

Pasukan ATM vs pasukannnn ????? Sorry aku x taw la..

Apapun TAHNIAH KEPADA TEAM ATM SEBAB BERJAYA MASUK FINAL SETELAH 46 TAHUN MENANTI... Hihihi

Well jujurnya bola sepak memang bukan kesukaan aku.. Sorang pun dalam arena bola sepak aku x kenal.. Kalau orang tipu aku yang leonardo da vinci tu seorang bintang bola sepak pn mungkin aku akan percaya.. (tapi leonardo da vinci bukan sorang bintang bola sepak ok..jangan nak tipu sangat)

Ok back to the topic.. Nak dijadikan cerita.. Semalam aku call tunang aku.. Call sekali x jawab.. Call 2 kali x juga jawab..

Aku call punya call punya call..baru reti nak tekan button (answer)

Bila aku tanya buat apa? Dia tanya aku balik..
"sayang x tengok bola?"

Aik??? Tunang aku ni silap tanya soalan ke??
Bila masa plak aku ni kaki bola.. Siaran bola pun x pernah taw channel berapa.. Kalau siaran Discovery channel..TLC.. AXN.. HBO.. MAX.. MFP.. aku taw la..

Dengan selamba je aku jawab "x tengok pn"

Padahal dalam hati...'eh ada bola ke?'

Udah la tu.. Dek kerana nak menonton bola punya pasal.. Dia cakap gini dekat aku

"ok k k k abg nak g baris ni..dah lambat"

"alaaaa...kejap la.."

"ishhhh dah lambat dah ni..nak p dah ni"

........ Talian di matikan

Entah betul entah alasan..

Grrrrrr... X pe x pe.. Nanti kawin taw la balasan dia..

Hahahaha jahat aku ni kan.. Dengan bola pn nak jeles..

Ok bye..


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment