the fantasy of dreamland..journey..real life..

Thursday 11 October 2012

Sebentar tadi aku ter rajin nak blog walking.. Banyak juga blog yg aku singgah.. Seronok dapat membaca.. Entry yang selalu jadi pilihan aku.. Entry berkenaan life blogger.. Kalau entry pasal artis n politik ni kurang sikit..

Kenapa? Sebab kekadang tu cerita yang disampaikan mungkin berbeza dengan cerita sebenar.. So jalan terbaik follow aje Official web artis berkenaan..

Kalau isu politik plak.. Ada setengah blog 2 suka tulis entry yang menjatuhkan kerajaan.. Konon jika parti politik dia yang memerintah kerajaan akan lebih maju.. Kemudian mula la maki hamun pihak tu pihak ni..

Walaupun menulis berkenaan dengan life sendiri mungkin kurang mendapat sambutan ramai.. Tapi cerita2 mcm ni lebih natural..

Laaaaa tersasar jauh dari apa yang aku nak cerita..

Sebenarnya aku nak cerita 1 point aje.. Aku ni memang suka BW tapi 1 tabiat aku..aku x suka nak komen2.. Mungkin ada yang menyangka aku ni sombong x nak singgah blog diaorang..

Maaf la.. X pernah lagi aku x singgah jika ada yang menjemput.. Cuma lepas baca aku x meninggalkan jejak..

Ok ada kerja ni.. Bye 


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment