the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 13 October 2012

With love to MELAKA

10.29 pagi

Selamat pagi..hari ni pagi2 lagi aku dah sibuk.. Sibuk packing barang untuk diisi dalam bag..

Nak kemana? Malam ni aku akan berangkat ke melaka.. Jumpa tunang tercinta..

Hahaha x da la.. Actually ada urusan yang nak diselesaikan..sambil tu aku ambik kesempatan nak jumpa mamat sorang ni.. Ye la dah lama x jumpa..asyik cakap dalam call aje..mesti la rindu..

Well ini kali kedua aku pergi melaka sorang diri.. Naik bus plak tu!!! Adoi..dah la trip ke melaka makan masa selama 8 jam.. Sakit bontot aku..

Mengada ngada aku ni kan..banyak plak rungutnya..

Tapi ye la semua tunang n family aku punya pasal la..selalu sangat manjakan aku.. Dulu nak ke mana2 aje.. Ada orang drive kan.. Nak itu nak ini semua ikut aje..

Sekarang bila keadaan dah berudah seiring dengan masa.. Aku pn dah x blh terlalu manja..

*tapi ini x bermaksud aku ni x reti nak berdikari ok..

Ermmm..tengah duk leka kemas barang...ALAMAK!!! aku dah lambat datang kerja.. Terus bergegas datang kerja.. Habis kerja jap lagi baru ku sambung pack barang...

Oh ya petang ni juga.. Aku nak ke boutique bonda... Nak pegi try baju pertunangan aku..
Sebelum ni dah try..tapi waktu tu aku pegi alone so x da la orang nak tolong komen..

Kali ni aku pegi bawa akak aku..untuk tolong judge.. Kalau ada org tolong komen lebih selesa.. At least x da la aku syok sendiri..

Ye la kalau aku je yang rasa selesa & cantik.. Tapi orang yang memandang rasa sebaliknya.. X syok juga kan.. So bawa teman untuk jadi tukang komen adalah 1 idea yang bagus bagi aku la..

Ok la.. Kerja berlambak lagi nie.. Apa pun reader.. Doakan semuanha berjalan lancar ok..

Semoga perjalanan aku ke melaka selamat..aminnn

Ok bye bye


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment