the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 9 October 2012

Kehidupan yang terasing

Hari ni diri aku terasa asing.. Terasa asing dengan kehidupan ni

Kenapa?

Tertekan kah aku dengan perjalanan hidup yang sukar ini?

Selama ni aku cuba untuk menikmati hidup...
Tapi ternyata.. Bukan senang untuk menikmati hidup.. Bukan mudah untuk sentiasa positif apabila berada dalam situasi yang sukar..

Sukar sangat ke kehidupan ni sehingga menyebabkan aku begini? Atau ini hanyalah sekadar perubahan emosi yang sering berlaku kepada setiap orang..

Korang x perlu mengerti apa yang aku cuba sampaikan sebab post ini aku karangkan hanya sekadar ingin melepaskan apa yang sedang berperang di mindaku kini..

Hurmmm semoga semua berlalu pergi dengan baik


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment