the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 3 November 2012

The Engagement

Alhamdulillah akhirnya ada masa nak diluangkan sikit dkt blog aku yang dah usang ni.

Well last entry aku menceritakan pasal perjalanan aktiviti majlis pertunangan aku..

Sekarang dah tiba masa aku share status terbaru..

Press.. For your attention sekarang ni status relationship aku telah bertukar.. I am not single anymore..

Ok ok sekarang ni status dah bertukar..single to engaged..

Engaged with my beloved fiancee ahmad khozaee

Alhamdulillah majlis berjalan lancar dengan dihadiri saudara terdekat jiran tetanga dan sahabat sekelian..

Sang arjuna saya sangat berseri seri pada hari tu.. Si dara (aku la tuh...hahaha) tampil manis ber-dress labuh..berwarna putih sedondon dengan sang arjuna.. *puji diri sendiri ^_^

Warna bertemakan pink + purple + white
Pelamin angan ku telah mencantikan suasana...

Sampai sang arjuna cakap nak bawa lari si dara di tengah2 kerancakan majlis..katanya nak bawa pergi pejabat agama.. Nikah terus.. Hahahaha

"abang sabar yea.. X lama lagi dengan izin ALLAH SWT insyallah akan terlafaz juga akad yang menghalalkan kita.. Insyallah.."

Well..jom tengok gambar di sekitar majlis..ermm ni adalah gambar terpilih aje.. Sbb kalau nak di ikutkan.. Beratus lagi gambar yang ada..

Tapi kalau nak letak semua.. Penat plak korang nak scroll.. Hehehe

Jon kita layannnn









copyright by the owner of this blog : hati iza

2 comments:

  1. Emm... Dah tunang noh kwan aq sorang ni.. Tp syang lupa kat aq.. It ok.... T nikah jgn lupa ajak aq.. Lapaq nasi minyak kwan... Hahaha

    ReplyDelete
  2. cantiknya yunk! berseri2.. kalau nikah ni lagi bertambah2 cantik.. dah sesuai dah tu...

    ReplyDelete