the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 22 September 2012

The story

Selamat petang blogger..kepada yang muslim korang dah bayar "hutang" korang dengan allah ke belum? kalau belum..cepat2 p bentang sejadah.. Kepada yang dah bayar hutang.. alhamdulillah ^_^

ok seperti hari hari biasa.. Aku bangun pagi sarapan tengok tv kemudian mandi dan bergegas pergi kerja.. Saban hari itu la rutin harian aku waktu pagi..

TAPI

3 4 hari ni ada 1 penambahan rutin hidup aku pepagi ni yang buat aku tersenyum bila buka mata..

ermmm apa??
pagi2 aku dah dapat text dari bakal tunang aku

"salam abang nak pi kerja ni..i love you"

percaya x aku cakap..hanya 1 text aku terima pagi2 dari bakal tunang aku ni dah mampu buat aku tersenyum dan mampu buat hidup aku ceria dan bertambah semangat..

emosi aku plak jangan tanya la.. seperti sedang menikmati hembusan angin pagi ditambah dengan pemandangan embun pagi dibawah rimbunan pohon besar yang menghijau

segarrrr gituuu...ewahhhhhh melampaunya aku nie..

hahahaha

Hah!! ingat x last post aku ari 2 ada aku cakap perihal bakal tunang aku tu kan..

Alhamdulillah ada la nampak perubahan..tapi opsss masih awal lagi nak menilai

ok la nanti aku cerita lagi ok..

bye bye



copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment