the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 19 September 2012

Stress?? no more

selamat pagi semua.. Setelah lama diri ni dirundum segala perasaan yang menganggu ketenteraman jiwa..akhirnya pagi ni aku kembali bangkit menjalani hari hari hidup ku dengan semangat baru..

ewahhh melampau lampau plak aku tokok tambah cerita..padahal masalah bkn besar mana pn.. kes berpjnca dari bakal tunang aku ni hah yang sibuk kerja sampai abaikan aku jerw sebulan dua ni.. Huhuhu

yang menjadi masalahnya.. Yang dia pn time time majlis pertunangan kami makin hampir la dia nak sibuk.. Mengalahkan PM

sudahnya..persiapan pertunangan kami aku yang kena urus semua.. dari beli hantaran aku..hantaran belah dia..kenduri..pelamin..kad jemputan..tempah itu tempah ini... ewahhh kalah org nak kawin gayanya..

(oh ya..fyi bakal.mertua aku pn x berapa arif soal hantaran belah lelaki..so MIK minta tolong aku uruskan)

so disini la timbulnya ganguan emosi apabila bakal tunang aku buat x taw n x ambik peduli soal pertunangan kami.. yang dia taw dia sibuk dgn kerja.. Allah saja yang taw bertapa tergangu nya emosi aku seminggu dua ni..

alhamdulillah setelah aku brain wash bakal tunang aku tu.. ok semalam dah nampak sedikit perubahan..dah mula beri perhatian pada aku walaupun dlm dia kesibukan kerja.. tapi opsss!!! jgn terlalu awal menilai.. tunggu 2 3 minggu akan datang.. We will see

wahai lelaki diluar sana.. Amat bagus kalau korang ni seorang yang bekerja keras..tapi dalam kesibukan korang kerja tu..jangan la abaikan wanita yang bertahta di hati korang tu.. kesian taw nanti pasangan korang jadi mcm aku.. Tekanan perasaan je memanjang..

Memang diciptakan wanita itu untuk mendapat perhatian..bukan pengabaian!!!

ok dah panjang panjang cerita.. ni nak tunjuk muka aku yang cun melecun ni.. maklum la emosi dah stabil.. Mood dah ok.. so muka pn ada cantikkkk..hahahaha

(bagi la chann aku nak perah santan jap..wink wink wink)



copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment