the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 26 September 2012

Rahsia BESAR lagi AGUNG!!

Ok girls.. I wanna to share my big secret on

"how i make my original eyelash look super sexy and extra vogue without using fake eyelash"

Hahahahaa... Sorry la ye... Title mcm gempak gila je kan kan kan.. (^.^) #suka ati la blog aku#

Dah dah x nak merepek lama lama..

Ok kepada girls korang mesti suka kan tengok artis korea mata bulat sexy cantik vogue n what so ever...siapa x jeles beb tengok mata mcm 2..

Tapi ye la kan.. Manusia ni diciptakan lain2 bentuknya.. Apa pun kita patut bersyukur dgn apa yang kita ada..

Tapi lumrah perempuan ingin tampil cantik.. Aku pun mcm 2.. So boys korang jgn plak fikir gilrs ni x reti bersyukur..

Laaaaa aku merepek lagi..

Ok back to the point (kalau ada corner2 tu sorry)

Sebenarnya rahsia aku nak apply mascara ni aku guna 2 jenis mascara.. Mascara brush lurus & brush melengkung

Kenapa???

Sebab dua2 akan beri kesan yang berlainan bila kita guna

Oh ya.. 1 lagi aku akan double kan sapuan mascara aku jadi nampak makin vogue gituuuu

Make sure sapuan tu kena semua eyelash korang.. So its look perfect!!

Lagi 1.. Untuk upper eyelash aku akan sapu bahagian luar n dalam eyelash.. Untuk bahagian dalam upper eyelash aku akan guna brush jenis melengkung..

Ok thats all.. Bye






copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment