the fantasy of dreamland..journey..real life..

Sunday 23 September 2012

GANGNAM STYLE

Aku bukan la peminat dunia K-POP ni..
Setakat kenal rupa artis korea ni boleh la sbb depa semua orang kulit putih mata sepet pakai lens untuk mata besar..

Tapi sorry setekat kenal rupa aje..kenal nama memang aku out la.. Bahasa plak? Mungkin aku kenal kot tapi kekadang bahasa jepun n korea aku rasa sama aje.. Keliru..

Ok ok intro dah habis..

Mesti korang taw kan lagu GANGNAM STYLE yang dikatakan lagu paling HOT dunia..

-.- sorry aku sangat ketinggalan..aku baru taw tadi.. Hahahahaha

Apa yea nama penyanyi GANGNAM STYLE tu??
Psy kot nama dia..

* erkkkk sorry kepada peminat penyanyi lagu GANGNAM STYLE..aku memang x tahu..

Oleh itu...sebab nak tahu punya pasal
Aku pun cari la dlm internet clip video lagu ni..

Well pendapat aku.. Aku rasa penyanyi 2 seorang yang kreatif sbb dia berjaya perkenalkan 1 lagi corak tarian dalam dunia seni tarian.. Sekurang kurangnya seni tarian x da la membosankan.. Asyik2 gaya tarian yang sama.. X berkembang.. Tahniah sebab berjaya mereka corak baru dlm seni tarian..

Mungkin aktivis keagamaan yang terbaca blog aku ni x sokong dengan pendapat aku yang naif ni..

Tapi masing masing ada pendapat masing2 kenapa mereka sokong dan kenapa mereka bangkang

Dah dah.. Bye bye

"OPPA GANGNAM STYLE"



copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment