the fantasy of dreamland..journey..real life..

Friday 28 September 2012

Invitation card

Alhamdulillah setelah penat mencari sana sini syarikat printing untuk printkan kad jemputan aku..

Finally jumpa juga 1 syarikat ni.. SBR BUMI STUDIO

Mulanya aku cari syarikat printing SBS tapi terjumpa SBR...belasah aje la

Sekali lagi rasa syukur sbb syarikat ni sudi terima tempahan aku yang jumlahnya sangat la sedikit..

Aku minta owner syarikat cetak kad jemputan aku dalam 80keping aje..

Kalau reader yang ada starikat printing baca mesti korang pn x nak ambik kan.. Sbb jumlah cetakan aku ni sikit..

Sekali lagi alhamdulillah sebab En. Shahril bin Roslan empunya syarikat ni sudi terima tempahan aku..

Yang buat aku bertambah tambah bersyukur sebabnya En. Shahril ni kenakan bayaran murah sangat..

1 keping kad = 0.60sen

"TERIMA KASIH EN. SHAHRIL atas kebaikan yang anda telah lakukan kepada saya.. Saya sangat menghargainya.."

Oh ya.. Syarikat En. Shahril ni juga ada menerima tempahan:

Banner
Banting
T-shirt
Name card
Bill book
Embroidery
Flyer
Cenderahati
Photograhpy
Video

Kalau korang berminat nak dapatkan khidmat beliau korang boleh call 017-4736960 / 019-4529857

Kalau nak terus berjumpa beliau :

No 153 tingkat atas
Pusat perniagaan putra
Kilang lama
09000 kulim kedah.

Harga yang sangat berpatutan

Ok bye bye




copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment