the fantasy of dreamland..journey..real life..

Friday 25 November 2011

resah gelisah

assalamualaikum...
ermmm...ermmmm...ermmmmmmm
sebenarnya hati saya sedang dilanda resah nie
kenapa?

hurmmm..saya sebanarnya takut kehilangan seseorang 
yang sangat sangat lerw important 
dalam hidup saya

dia adalah salah seorang insan yang tersenarai 
dalam senarai insan - insan terpenting dalam hidup saya

sebab dia adalah masa depan saya
insan yang bakal melengkapi kehidupan saya 
dalam melengkapi normar keperluan seorang manusia

siapa?
ceteka ceteka..hehehe *o*,
jengg jengg jenggg

tadaaaa....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

kenal siapa nie??

NAMA :  *o* my love *_*

PEKERJAAN : menabur benih cinta di hati saya

TEMPAT TINGGAL : di segenap hati saya

STATUS : DIA HAK MILIK SAYA


so ini lerw lelaki bertuah yang tersangat lerw 
PENTING dalam hidup saya

P/s to him : sayang...I WILL NEVER LET YOU GO
NEVER EVER FOREVER!!

SAYA CINTAKAN AWAK SELAMANYA...









copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment