the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 30 November 2011

facebook punya hal

asalamualaikum buddies --->


firstly saya nak story what happen on my FB
semenjak dua menjak nie
ehem ehem
saya dah kurangkan senarai buddies saya 
on friend list at FB
ce tanya saya kenapa??.. (",")? 
sebabnya 


1. I listen to my hubby advise.. he say... 
(better i x story yg nie nanti ada plak yg gaduh)
anyways kepada yang dah kena remove n block 
mungkin itu lebih baik..

2. I bukan jenis suka simpan kawan ramai2
mcm post status yg kita selalu nampak dkt FB..
berjuta kawan dekat FB 
tapi berapa sgt yang nk menolong bila
 berlaku kesusahan

3. Ini kes saya x accept u all jadi friend saya
 ermm ada setengah buddies saya yg saya x kenal
tapi mcm mna boleh add kalau x kenal??
hah ceritanya mcm nie..
mungkin buddies tu satu sekolah dgn saya..
tapi bayangkan..kalau satu sekolah tu ada beribu org
tak kan saya nak add semua
kan kan kan
*saya add kawan yang saya kenal jerw


dan banyak lagi sebab lain..

so kenapa saya story pasal nie?
takut - takut ada orang ingt saya nie bukan - bukan plak
saya x suka cari gaduh kalau menda x da kena mengena dengan saya


"pekara paling memalukan seorang wanita adalah jika 
wanita itu bertindak tidak matang dalam menangani sesuatu hal hinggakan menyebabkan 
pergaduhan tercetus diantara sesama wanita"

what ever
with love : hati iza

copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment