the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 9 November 2011

my beloved friend

note : hey guys this is the way to show that 
i really grateful to become your friend


hari nie bukan hari sahabat sedunia..
tapi 
hari nie..ketika ini..
terlintas di fikirkan saya tentang my close friend
(tak tahu la samada diaorg pun rasa saya close friend diaorg..)
hehehe..
tapi x kesah saya nak cerita gak..
diaorg nie lah diantara hamba allah yang telah ditakdirkan 
untuk hadir dalam hidup saya sebagai seorang kawan

diaorang nie yang sering kali --->
ada waktu saya senang
hadir bila saya susah
mendengar luahan hati saya
menyokong saya 
membuat saya tersenyum
dan 
banyak lagi lerw...

saya bersyukur sangat sebab kami dijodohkan untuk
menjadi seorang kawan
sebab...ermmm...
firstly to my beloved partner ahmad khozaee 
i have to say i so sorry
jangan ambik hati ye..apa pun statement saya
cinta saya tetap pada awak
hahaha..
poyo hati iza nie..
tapi 
jujurnya jika di situasi dimana saya terpaksa memilih 
antara kawan dengan pakwe
saya memilih untuk bersama kawan saya.. 

to my beloved khozaee..
saya x marah jika awak kadang kala lebihkan 
kawan dari saya..
sebab hidup ini tak lengkap tanpa kawan
dan 
setakat nie..alhamdulillah 
saya boleh masuk dengan semua kawan kawan awak

p/s : kepada tuan punya gambar..sorry saya ambik x bagi tahu... hahaha





copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment