the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 12 November 2011

makan oh makan

selamat petang
blrppp alhamdulillah..
baru lepas makan untuk lunch 
dan  sekali dengan makan malam
hehehe..jimat..
 tadi saya dengan house mate g pasar sekali 
near pekan tg malim
saja tukar angin beli makanan jauh dari kediaman
sambil tu tenangkan fikiran yang pening dengan input study

memandangkan saya makan nie untuk cover lunch dengan dinner
so menu hari nie.. agak special sikit..
nak tahu x apa yang special tu??
hehehe

taaadaaaa
nasi ayam & keropok lekor



gambar nie hiasan jerw..
yang sebetulnya dalam beg dan bekas plastik jerw..

hehehe
sebenarnya tak ada apa yang special pn sebab
seperti hari - hari biasa..
tiap - tiap ari saya ambik lauk ayam jugak...
itu je yang saya makan
saya nie type x makan sayur... dah la x makan sayur..dah tu
agak cerewet plak dalam memilih makanan
mak saya masak jerw saya makan
nasib la siapa yang beristerikan  saya nie

ohhh ya..sakit perut saya nie..dah ok sikit...x mcm pagi td.. 
maybe sebab dah x da apa nak buang kan 
so sistem pencernaan pn rehat jap..


huhuhuhu... ok la..tu jerw

bye bye

with love : hati iza


copyright by the owner of this blog : hati iza

2 comments: