the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 9 November 2011

my box karaoke

sebentar td saya baru jerw lepas cerita pasal BFF saya
(entry yang lepas..)
banyak yang saya nak cerita dalam blog nie..
kalau boleh 
x nk terlepas satu pun peristiwa yang berlaku dalam hidup saya
tapi ye la..bukan selalu saya ada masa..

kali nie saya nak cerita peristiwa yang berlaku waktu
perayaan aidiladha last sunday hari tu

masa raya haji ari tu..
saya dan pasangan saya serta kawan - kawan nya
berkaraoke di melaka
teman diaorg lepas gian..
saya??
ohhh saya x join pn..
lebih suka jadi pendengar suara - suara "merdu" diaorang jerw
hahahahaha...

so lets check it out


amat & his friend.. yg baju putih tu x tw nama apa

sayang lalalala

 this is me
muahahahaha

ok that's all..
see next entry..
bye bye

with love : hati iza







copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment