the fantasy of dreamland..journey..real life..

Sunday 23 October 2011

missing like crazy

yahooo...
beshh nyerw esok whole day saya x da kelas..
hehehe...
tapi
ermmm dalam hati nie rindukan dia..
tadi dia call saya..
perkataan rindu nie x hbs hbs keluar dari bibir nie..
tak tahu nak ungkapkan mcm mana....
yang pasti saya rindukan dia sangat sangat..
esok hingga 2 minggu akan datang mesti phone saya sunyi
ye la 
pagi pagi dia selalu hantar msj dkt saya

"salam sayang..abang nak pergi kerja da nie..i love you''

itu lerw text mesej yang selalu saya terima pagi - pagi dari dia..
will be missing him so much.. = ="
bila saya rasa down..dia akan cakap mcm nie 
"sabar ye sayang.."
"sayang belajar elok - elok yerw..abang x nak hubungan kita nie menggangu pelajaran sayang"
sayang i miss you..

with love : hati iza






copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment