the fantasy of dreamland..journey..real life..

Thursday 27 October 2011

something to share

hai semua..
sekarang nie saya di rumah family saya 
dekat kedah
ermm..aikk tetiba jerw saya balik rumah family..
kenapa yerw?? hekhekhek..
sebenarnya...
saya balik nie pon sebab 
esok saya kena menghadiri temuduga 
tapi
selain tu saya ada sebab lain gak saya balik nie..
1st saya rasa alone by staying at tg.malim
dan 
kekadang tu..persekitaran saya buat saya stress
meluat pun ada.. & ada sedikit rasa yang blh menimbulkan 
benci..
stress?? meluat?? benci?? kenapa??
ermm  opss biar lah rahsia..
karang cerita ada plak yang cakap saya nie apa plak kan..

anyways..wish me luck for tomorrow..
actually..i do all this because of my parents..





copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment