the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 22 October 2011

saya dia & jagung cawan

tetiba saya teringat tentang
peristiwa corn cup
alahhh jagung dalam cawan tuhh..
between me, corn cup & pasangan saya..
sweet sangat masa tu taw..
masa tu adalah 1st date saya dengan dia..
ingat lagi..
waktu tu..saya nervous sangat..
ye la 1st date la katakan
masa tu dia bawak saya g pantai merdeka 
hehehe sengaja pilih lokasi tu..
sbb senang nk komunikasi
masa tu..persepsi saya pada dia..
ermmm...hehe..saya x suka dia pada awalnya..
masa tu dalam hati saya da nekad yang itu adalah 
1st and last time saya date dengan dia..
kenapa x suka dia waktu tu??
opss yang tu rahsia lerw..
 tapiii
perasaan x suka tu 
melayang lepas saya mula selesa dengan cara dia
dan
lepas pertemuan pertama tu
dia telah aturkan untuk pertemuan berikutnya..
seminggu berturut - turut saya keluar dengan dia..
saya x jemu bersama dia..
walaupun kami masih baru berkawan waktu tu
saya mmg selesa dengan dia..

ok ok da jauh terpesong dari topic nie..
hehehe
saya ingat lagi..
waktu 1st date saya dengan dia tu..
dalam kereta dia
ada la satu cup jagung cawan
''actually cup corn yang da basi...''
nak di jadikan cerita..
saya dengan sengaja da g makan jagung cup tu
dah saya makan jagung cup dia..
x kan saya nak makan sorang kan..
rasa mcm x beradap plak..
then dengan spontan
saya suapkan dia jagung cup basi tu..
hahahaha
ye la kan..dia kan tengah driving.. 
mana boleh nak makan kan..
tu lerw 1st time saya suapkan dia makanan
awwww so sweett.. 

rasa mcm nak ulang balik sweet memory tu..
tapi x boleh kan..
apa pun saat indah tu tetap segar di ingatan saya..

sayang i love u at the 1st time i see u..

the end..
with love : hati iza




copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment