the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 3 April 2013

Nikmat

lebih manis dari gula

abang caie sangat......

aku sangat....

Suka..
ye aku suka..
suka dilayan persis bidadari kayangan
suka dimanjai begini rupa..
suka ditiap kata..tiap bait bicara dia..

Indah
itu shj yg mampu diungkap
indah itu berada di segenap semetri hati..
terawang awang aku di galaksi cinta

Bahagia..
memuncak setinggi langit
lebih tinggi dari 7 petala langit
lebih dalam dari 7 petala bumi

Syukur..
sujud syukur ku padaMU tuhan
atas segala apa yang Engkau berikan
kau beri aku serba kekurangan utk aku menikmati rasa ini..

jadikan kami yang terbaik buat kami..
restui kami andai mmg ini jalan ceritaku..
lengkapkan kami dgn adanya kami..

bahagaikan insan yang berbuat baik keatasku seperti kau berikan aku nikmat ini.. sememangnya mereka layak utk itu atas kebaikan yang mereka lakukan..


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment