the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 12 February 2013

Kehidupan - cinta..perkahwinan..aku..dia

bln 8??? ishhh awal sgt la abah oit..

Caie ckp before getting married he wanna to do something.. so let him do what he wanna to do..

n me?? x kesah..mcm mana pn x pe.. perkahwinan itu bkn penghalang cita2 aku.. so x da beza pn klw caie nk awal atau cepat ijab qabul

*cuma mengalas title isteri tu bkn mudah.. Pratikal n teori sgt berbeda.. Bila abah ckp nak awal.. gerun plak aku dengar.. risau ilmu di dada x cukup utk mengharungi bahtera rumah tangga.. tapi kalau x harungi mcm mana aku nk tahu aku mampu atau x kan..

cuma perasaan gugup utk bergelar isteri x blh nk di bendung..

mampu ke aku jadi the best and awesome wife for him?

YES!! I CAN!! menjalinkan hubungan yang halal  dengan niat kerana ALLAH S.W.T

insyallah akan dipermudahkan segala urusan hambaNYA..

aminnn..


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment