the fantasy of dreamland..journey..real life..

Saturday 16 February 2013

DULU..KINI & INSYALLAH SELAMANYA

aku kini jauh berbeda daripada jasad n jiwaku yang dulu..

bukan lagi si pencari cinta..

Aku kini si tukang kebun yang sedang menikmati redupnya pohon cinta yang tumbuh mekar di laman hati..

Dulunya aku seperti anak kecil yang sesat dijalanan.. bingung mencari cari kemana hala tuju ku..

Hadirnya dia.. dengan penuh commitment memimpin aku keluar dari bingung ku.. membawa aku menyusuri jalan yang selama ini ku cari.. jalan yang selama ini ku dambakan..

Jalan jalan cinta..

Lafaz Bismillah aku mulai.. Dengan commitment yang diberi.. ku izinkan dia mengusik hati dan perasaan ini..

Alhamdulillah.. mensyukuri ketentuan Yang Maha Esa.. menemukan aku dengan si dia.. walaupun dengan cara yang... aku sendiri tidak punya jawapan untuk itu..

Jujurnya memang ya aku bertemu dia di alamat email YAHOO MASSANGER ku.. Akan tetapi persoalan bagaimana beliau boleh menyelinap menjadi sebahagian daripada friend list aku?? erkk i still dont get it..

*sampai sekarang aku cuba utk membongkar persoalan nie..sayang aku masih x tahu punca*

hahahaha kelakar yea.. klw anak kami tny mcm mana mummy meet daddy?? erkk how could i answer that qeustion?? hahahaha

Alhamdulillah.. Hubungan yg x tahu di mana permulaan nya ini mendapat restu keluarga.. mak abah aku suka n sayang dia.. mak ayah dia sangat baik dengan aku.. Menyanyangi aku persis anak sendiri.. Our relationship with both family are amazing..

every 2 week.. kalau aku x sibuk aku always spending time dkt rumah family dia.. Mengeratkan ukhuwah...(walaupun si dia x da.. i mean he working at melaka.. His family at kedah..)

*eratkan ukhuwah la sgt..padahal aku gian nak melantak masakan mak dia.. super delicious kau tahu x.. tu yang buat aku suka melekat rumah bakal mertua aku lama2.. hahahaha*

Dia sekarang tunangan ku..

Insyallah jika dengan izin dan kehendak ALLAH S.W.T di iringin doa dan restu keluarga.. Akan termeterai lah lafaz ijab qabul yang selama ini kami nantikan..

amin..

ok thats it.. Thanks..


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment