the fantasy of dreamland..journey..real life..

Tuesday 26 November 2013

dan aku bukan kebanggaan

hidup...
x punya ertinya bahagia...
kalau kau bukan kebanggaan nya...

bahagia...
x akan pernah memilikinya...
andai kau bukan kebanggaan nya..

memendan rasa...
kenapa asyik dia!!
Hanya kerana dia acap kali melayang kertas... Membelikan dan memberi kau itu ini, sering...

kerana itu kah?
kerana itu kah aku dibandingkan dgn dia?
kerana itu kah aku dimarahi?
kerana itu kah aku yg dipersalahkan?
kerana itu kah tiap kata aku hny menimbul benci dihati?
kerana itu kah hny aku yg kau nampak salah?
kerana itu kah semua memuja dia?
kerana itu kah setiap silapnya mendapat pembelaan?

perlukah aku menghuraikan setiap 1 kenapa aku x mampu nak berikan semua itu seperti mana dia?

aku bukan si tanggang...
dan disetiap kali kau membezakan aku dgn dia.. hati bagai dicucuk...

terima kasih...


copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment