the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 25 January 2012

jealousy

asalamualaikum u'll

huhuhu ce-teka kenapa dengan saya petang nie? 
actually sebentar tadi saya surf facebook...surf punya surf...tetiba 
jumpa gambar my beloved with someone..
*necessarily a woman
http://www.emocutez.com

saya yakin a.k dengan perempuan tu 
pernah ada hubungan sebelum saya berkenalan dengan a.k

*sebelum nie saya pernah bertanyakan dkt a.k tentang  perempuan yang sama 
(perasaan nak tahu saya menyebabkan saya dan a.k sampai gaduh..)
tapi a.k x nak ngaku
a.k says : "sayang abang x nak cakap tentang cerita lama..'

hurmmm ok..tapi biasa lerw dengan saya nie
perasaan ingin tahu tu x boleh dihalang
(ada bakat jadi saintis nie..hukhuk)

lama saya mencari kebenaran andaian saya
akhirnya petang nie jumpa jugak

perasaan saya??
masa tgk gambar tu..mesti la rasa jealous yang teramat
terbakar jerw hati nie
http://www.emocutez.com

tapi ..back to reality
saya rasa x perlu la nak mendera perasaan saya sendiri
itu kan kisah lama a.k dengan insan istimewa yang pernah hadir dlm life dia

lagipun saya yang nak tahu sangat..so x perlu la nak terasa hati ke apa ke..

saya x  boleh suruh a.k delete memory dia bersama
 insan yang pernah hadir dlm hidup dia sebelum dia mengenali saya
itu x adil utk dia..sebab saya sendiri pn ada kenangan
 bersama insan lain sebelum a.k



yang penting bagi saya adalah masa sekarang
bermula dari saat saya mula mengenali a.k

''tiada insan lain selain saya..tiada insan lain selain dia''



"moga Allah memanjangkan jodoh kami..amin"

bye : hati iza




copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment