the fantasy of dreamland..journey..real life..

Thursday 18 August 2011

jauh di mata dekat di hati

tika ini.. hati merindu..
rindu teman - teman yang mengajar aku erti persahabatan..
tika ini.. hati merindu..
rindu pada mereka yang tak jemu melayani aku..
melayani aku..
 persis seorang abang menjagai adiknya..
dan
tika ini.. hati merindu..
rindu kenangan aku bersama kamu..
di satu tempat yang aku sendiri tidak menyangka akan bertemu mereka..
ku sisipkan nukilan ini buat kalian..
ku abadikan kenangan ini.. 
kenangan kita bersama..

>_< bro this is for you >_<
 time nie sambut b'day En. RJ
 abg BOB bacakan doa selamat utk majlis b'day RJ

time nie...hehehe futsalll... 

siapa yerw?? hahahaha... 

masing - masing enjoy


amirul mengulat jerw yerw... >_<

elehhh bodek bos la tueee..hehehe

yang nie??? siapa?? ce teka.. runner kita lerw...

bowling...

me with rashidi 

jamuan permisahan amirul (makan free support by abg khirol) 
tq..




dgn otai kita (kak faridah)

org suruh gotong royong..diaorg mengulat jerw lebih
adoyaiii

hero melayu, abg rock & farid tamil =)
opsss

abg kita dgn mirul (makan best x ajak...)
tension tol >_<"

perghhh... terliur aku...

launching BMW X1

hehehehe =D

sayangnya tak dapat join BMW team main dart...
huhuhu...


p/s : hati iza minta maaf atas salah silap selama berada di BMW
mohon ampun yerw...
salam sayang... hati iza >_<




copyright by the owner of this blog : hati iza

1 comment: