the fantasy of dreamland..journey..real life..

Wednesday 10 October 2012

A story

Sebelum nak mula pecut menaip entry kali nie.. Aku nak ucap TERIMA KASIH kepada kalian yang follow up cerita cerita aku..

Ingat lagi.. Dulu tujuan aku buat blog ni sbb nak jana pendapatan mcm blogger lain yang telah berjaya.. Tapi lama kelamaan baru aku sedar yang sebenarnya itu bukan tujuan aku..

Aku lebih gemar menjadikan blog aku ni sebagai medan aku meluahkan segala apa yang aku rasa..lalui..n alami untuk di kongsi kepada semua..

So kepada yang nak jadi blogger berjaya..pasang niat betul2..fokus kepada tujuan korang nak berblogging..jangan jadi mcm aku.. Hahaha...

Ok intro dah habis.. Sekarang masuk ke point sebenar aku.. Well tinggal lagi lebih kurang 16 hari saja lagi aku akan mengikat tali pertunangan dengan tunang aku..opsss maksud aku bakal tunang aku..

Alhamdulillah dari segi persiapan hantaran..kenduri..baju..make up n pelamin semua berjalan lancar..tunggu hari saja..

Opsss pelamin??? Yepp aku tempah mini pelamin utk e-day ku nanti..

Well mungkin korang rasa aku ni melebih lebih.. Siap dengan pelamin bagai.. Baju tunang plak siap tempah baru.. Asalkan selagi aku mampu aku rasa x salah..

X salah jika aku sedaya upaya cuba untuk merialisasikan apa yang aku ingin kan dalam meniti kehidupan ku..

Lagipun MIL selalu cakap.. "niat utk sekali saja" jadi apa salahnya untuk sekali ini aku buat majlis ni seperti yang aku inginkan selama ni..

Kan orang cakap alam pertunangan ni ibarat "menyusuri alam perkahwinan sebenar" Atau lebih senang lagi umpama PRA-PERKHAWINAN kepada bakal suami isteri

jadi biarlah aku memulakan langkah pertama aku dengan penuh rasa bahagia..

So x payah nak complain..

Allah dah menulis skrip jalan cerita utk kehidupan aku.. jadi aku sebagai pelakon akan cuba melakonkan watak yang diberi dengan jayanya..

Merepek repek aje aku ni..

Oh ya soal hantaran plak.. Aku dah siapkan.. Buat sendiri la.. Hehehe.. Aku ni x la kreatif sgt tapi boleh la kalau nak buat.. Ermm ala kadar aje..

Jap lagi aku tunjuk ok..tapi 1 aje..lain2 nanti tunggu bila tiba harinya..

Well ok la.. Ada kerja nak buat nie.. Bye bye



copyright by the owner of this blog : hati iza

No comments:

Post a Comment